©

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av sandra - 2 maj 2011 18:11

Har haft det riktigt bra på vappen och det var superkul igår. Förutom att det blåst jätte hårt där ut! Idag har jag inte gjort så mkt. Först skolan sedan till botnia hallen och springa och nu är jag hemma. Sandra sovd över från igår till idag och vi hadd ganska så skojjit igår, vi höll på att svara helt konstigt på facebooks vän quiz. Oj va vi skratta! ^^ Nåja, imr är det skola, sen har jag uttagning till 600m (till stafettkarnevalen) och sen ska jag hem och chilla. Jag har hittat en vårfestklänning, men jag lägger inte in bilden på den ännu. Den kmr senare. Nu ska ja smätt på tv:n å si på MTV.


BILDER FRÅN VAPPEN:

  Jenny och Sofia.

 

Nida.

 

Sofia.

 

Emelie.

 

Frida.

  Sandra.

Jag.

Ja laga lite såde fint me rosa då de va ju endå 1:a maj! ^^

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards