©

Alla inlägg under april 2011

Av sandra - 30 april 2011 11:49

  Glada vappen alla människor! Igår var en rolig dag med härliga människor! Och imr blir det staadin me häääärligt folk! <3 Blir no bäst som alltid me er! Nu ska ja far ti Frida å chilla lite där.

Av sandra - 28 april 2011 20:15

Har inte hunit blogga något, vet inte varför, men jag har bara inte haft lust att spendera tid på datorn senaste 2 dagarna... Men på tisdagen köpe jag nya jeans från Carlings. Och hittade en vårfestklänning. Igår var jag igen till stan, köpte vårfestklänningen + hårspray. Efteråt for jag till Nida och såg på skräckfilm: Cursed. Idag har det inte hänt något speciellt. Men imr ska Sandra komma till mej, sen iväg till vinden. Inte på det bästa humöret just nu. Lite småsur faktist. På söndag är det vappen och då ska jag till stan med de bästa! Ska bli jätte skojj med er! <3

Nu ska jag laga matteläxan och sen gå å sova. Natinati!


  Nya jeansen från Carlings


  Blue eyed girl

Av sandra - 25 april 2011 19:41

  Har haft en jätterolig dag med Sandra, Frida och Emelie. Sedan kom Nida också med. Har bakat kladdkaku och schteekt i solen, jag njuter verkligen av värmen. Just lagade jag pasta med tonfisksås! Vitsi pasta e no gott! Nu ska jag gå i duschen och sedan läsa i modda boken. Har varit superduper kul påsklov med dom bästa som finns! <3 Imorgon börjar skolan igen. rolit rolit. nä! Vill ha sommarlov NU!!


Av sandra - 24 april 2011 21:41

Sitter hemma hos Frida och har filmkväll. Har just sett på Prom Night, och nu ska vi se på I Hate Valentines Day. 

Av sandra - 24 april 2011 13:38


 

Jättekul kväll igår då alla kom me tillsist då. Idag ska jag ut i byn med Frida och kanske Nida & Emelie. Jag har just läst på mopokortet, men jag läser mera ikväll. Ungefär 1 månad tills jag ska skriva det. På tisdag ska jag köpa nya jeans från Carlings. Jag lägger in bild på dem när jag köpt dem. Skönt med ännu en dag ledig. Men på tisdag blir det ju tillbaks till skolan. Men snart är det sommarlov så då slipper man allt. SKÖNT!

Av sandra - 23 april 2011 23:00

Scream är bäst!!!!!!!!! Mer har jag int att säga just nu!

-

Av sandra - 23 april 2011 13:31

Är hos Frida nu, men ska börja fara hem, gå i duschen och fixa mej före jag far till Nida.

Av sandra - 23 april 2011 11:04

 

Ikväll blir det bio med Sandra, Emelie och Nida. Vi ska far på Scream 4, ja ha vänta ganska så läng på att få si den. Åj va ja längtar tills ikväll. Helt klart påsklovets höjdpunkt! Jag kommer skrika mej hes. Ha fått påskgodis av mommo å moffa så att jag har att äta hela helgen. Nu ska ja far ti Frida å steka lite å lag milkshake. ^^

Ovido - Quiz & Flashcards